Saturday, August 12, 2006

Napad ponorelih paradižnikov

Prvo dejstvo: pred kakšnim mesecem in pol je vso zelenjavojedo Srbijo pretresla novica, da po državi razsaja pošiljka zastrupljenih grških paradižnikov.

Drugo dejstvo: pred recimo mesecem so nekje na jugu Italije našli farmo, na kateri so bili poljski državljani bili prislijeni delati v suženjskih razmerjih. Pod budnih očesom oboroženih čuvajev so delali na poljih po dvanajst ur na dan.
Obirali so paradižnik.

Tretje dejstvo: nek četrtek, pred kakšnimi tremi meseci, sem prišel domov - malce postrani - ter si po stari dobri navadi ob spremljavi Doorsov pričel kuhati špagete.
Privoščil sem si paradižnikovo omako. Ko se je omaka že grela, sem od strani opazil, da je dobila nekakšen čuden zlat lesk. Kakor da bi bila pokvarjena.

Špagete sem - z omako vred - vseeno pojedel. Naslednji dan sem bil povsem v redu.

(ti trije dogodki se mi zdijo na skrivnosten in nespoznaten način povezani med seboj)

Četrto dejstvo: pred kakšnimi dvajsetimi leti je bil posnet eden izmed najbolj nenavadnih filmov, Napad ponorelih paradižnikov. Že od takrat spremljam vse dejavnosti paradižnikov s povečano mero sumničavosti.

4 Comments:

Blogger Koba said...

hahaha zakon, cela nova podoba ;)
stranka je sploh kul:)

malce sem pobrskal po wikipedii in ugotovil, da so bili paradajzi zaradi svoje rdeče barve simbol fr. revolucije, američani pa so jih na začetku med drugim uporabljali za zdravljenje kolere ;)

6:46 AM  
Blogger Koba said...

aja pa povezava, prvega uglednega strokovnjaka ne deluje;)

6:51 AM  
Blogger Aljoša said...

malce sem pobrskal po wikipedii in ugotovil, da so bili paradajzi zaradi svoje rdeče barve simbol fr. revolucije, američani pa so jih na začetku med drugim uporabljali za zdravljenje kolere ;)

Haha, zakon, sploh nisem vedel.
Povezava pa je že zadnjič nekaj nagajala (čeprav sem v kodo napisal samo tvoj naslov, se je avtomatično dodal naslov tega bloga). Kr neki, bom poskušal popraviti.

4:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

potrebo, da preverijo:)

8:11 PM  

Post a Comment

<< Home